Eg likar Carola.

Nu när natten är här
är jag ensam igen
Kan du nånsin förstå
varför jag ville gå?
Jag tror att du har känt som jag,
du visste att det fanns en dag
när jag skulle gå

Liv, jag måste ha ett liv
söka mig egna vägar,
hitta mej själv nu.
Tro inte att jag har glömt
nej, jag ska alltid minnas
att du finns,
du lever inom mej,
men jag vill börja nu
att leva mitt liv

Nu när natten är här
är jag ensam igen
Och jag tenker på dej,
kanske saknar du mej.
Det är så stärka band vi har,
en del av mej finns alltid kvar
hos dej, fast jag går

Liv, jag måste ha ett liv
söka mig egna vägar,
hitta mej själv nu.
Tro inte att jag har glömt
nej, jag ska alltid minnas
att du finns,
du lever inom mej,
men jag vill börja nu
att leva mitt liv

Du gav mej livet, det liv som var ditt
nu är det jag som ska leva mitt
det finns en värld därutanför
och den ventar på mej

Liv, jag måste ha ett liv
söka mig egna vägar,
hitta mej själv nu.
Tro inte att jag har glömt
nej, jag ska alltid minnas
att du finns,
du lever inom mej,
men jag vill börja nu
att leva mitt liv

Ingen kommentarer: