Ein av mine favorittsangar i mången år... Sunge av Charlotte Höglund

Jag är hos dig
när problemen tar all din tid
när ditt liv verkar meningslöst
då är Jag der!
Jag är hos dig
fast du inte har märkt det änn
fast du inte kan tro det nu
så finns Jag der!

Och Jag har allting i Min hand,
din framtid har Jag stakat ut
Jag vet ju allt vad du behöver
dag för dag
Var inte rädd; Jag älskar dig!
Du kan lita på mitt ord
och du skall se att Jag har allting i min hand!

Var inte rädd
när du tänker på nesta dag
när du inte kan somna om;
du har ju Mig!
Var inte rädd
fastom andra kan glömma dig
fast du känner dig värdelös
Jag tror på dig!

Och Jag har allting i Min hand,
din framtid har Jag stakat ut
Jag vet ju allt vad du behöver
dag för dag
Var inte rädd; Jag älskar dig!
Du kan lita på mitt ord
och du skall se att Jag har allting i min hand!

Tänk vilken dag
när vi möts efter ferdens slut
och u ser att den väg du gått
va din väg till Mig;
då ska du se att i din vev
går en tråd genom allt
och förstå att Jag har allting i min hand!

Ingen kommentarer: